Terug

Levertermijn wordt niet nagekomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: EMMA Matelas

07/12/2022

Beste, ik bestelde op 15/11 een matras met als levertermijn 5-8 werkdagen en een lattenbodem met levertermijn 10-15 werkdagen. De lattenbodem werd correct geleverd, maar voor de matras werd de levertermijn opgeschoven naar 08/12. Na telefonisch contact op 05/12 werd mij ook bevestigd dat de matras klaarstond om verstuurd te worden. Vandaag merk ik echter dat de levertermijn opnieuw werd opgeschoven naar 30/12. Ik heb de matras vroeger nodig en jullie komen de afspraken niet na. Bovendien vermeldt de website nog steeds een levertermijn van 5-8 werkdagen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform