Terug

levertermijn, wacht termijn nalevering, kwaliteit plaatsing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: IXINA BELGIUM

15/07/2021

Beste, we hadden (+- 9 maanden geleden) een keuken besteld bij ixina genk en deze werd een 6tal, weken geleden geleverd en geplaatst.Nu was de oven en diepvries niet op tijd geleverd en dus ook niet geplaatst de diepvries hadden we dan gevraagd om een ander merk te nemen wat vroeger hier zou zijn, dit zouden ze volgende week komen plaatsen.nu merk ik juist een lek onder de pompbak , dus ik bel waar eerst niemand opnam of telkens de telefoon neerlegde, na enkele keren te bellen krijg ik toch iemand aan de lijn die me zou proberen te helpen en ondertussen hebben ze iemand gestuurd voor dit probleem maar dan moeten we nog zien of deze dit kan oplossen.Ten eerste, bij de levering van de materialen moesten we een betaalbewijs voorleggen anders laaide zelf de toestellen niet eens uit en ten tweede is elke vorm van communicatie ondermaats, bij een probleem mailde mijn vrouw naar hun en na enige tijd kreeg ze dan toch een antwoord zonder veel conctrete afspraken tot dat ik in de winkel stond waar de klanten door kregen dat ik geen tevreden klant ben. Nu zouden ze volgende week de diepvries komen plaatsen als deze geleverd zou zijn, ik ben benieuwd of dit even moeilijk zal verlopen, om nog maar te zwijgen van de oven.Daarom deze klacht

Berichten (10)

IXINA BELGIUM

Naar: J. P.

20/07/2021

Geachte Heer Pipeleers,Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw laatste email op 15 juli jongstleden, waarvoor onze dank.Al onze excuses voor dit late antwoord.Om uw dossier te kunnen vervolledigen, zou u ons de volgende informaties kunnen doorsturen - uw adres en uw telefoonnummer,- de datum en het bestelbonnummer van uw IXINA-keuken.Zodra wij deze gegevens ontvangen, kunnen wij uw aanvraag behandelen.Wij staan '‹'‹tot uw beschikking voor al uw vragen en wensen u een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NathalieHet IXINA Team

J. P.

Naar: IXINA BELGIUM

20/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

IXINA BELGIUM

Naar: J. P.

23/07/2021

Geachte Heer Pipeleers,Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst naar aanleiding van uw laatste email op 20 juli jongstleden, waarvoor onze dank.Uw aanvraag heeft als referentie IXBE360012236.De Klantendienst van uw IXINA-winkel stelt alles in het werk om zo snel mogelijk te reageren.Wij staan '‹'‹tot uw beschikking voor al uw vragen en wensen u een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NathalieHet IXINA Team

J. P.

Naar: IXINA BELGIUM

23/07/2021

ze hadden beloofd iets te laten weten voor dit weekend en de diepvries zouden ze proberen deze week ook nog te plaatsen, tot op heden heb ik nog geen reactie gehad van hun, zelfs niet om te melden dat het niet kan doorgaan of niet. zaterdag hebben ze hun eigen opgelegde eind datum niet nagekomen en ga ik naar hun om een antwoord te krijgen, hopelijk deze keer wel beter neiuws.

IXINA BELGIUM

Naar: J. P.

23/07/2021

Geachte heer Pipeleers,Ik schrijf u naar aanleiding van uw contact met onze klantendienst.We hebben kennis genomen van uw opmerkingen over uw aanvraag bij uw IXINA-winkel, die we vandaag opnieuw hebben gelanceerd.Ik wil u meedelen dat uw bestand momenteel in behandeling is door de klantendienst in uw IXINA-winkel.Ze doen er alles aan om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.Met Vriendelijke Groeten,NathalieHet IXINA Team

J. P.

Naar: IXINA BELGIUM

25/07/2021

gisteren was ik naar de winkel gegaan maar ik kwam van een kale reis terug, laura of erik waren er niet en wat ik van hun collegas hoorde verraste me fel, ze zeiden me dat ze dit wel vaker deden om mensen van alles te beloven en deze beloftes niet nakwamen. ze zeiden me ook dat laura morgen wel op de zaak zou zijn om nog bij te werken (enkel is de winkel dan niet open), Kunnen jullie misschien niet meer info verkrijgen of iets meer verwezelijkt krijgen dan ons?Ze zeiden me gisteren ook dat ze dinsdag alle bij aanwezig in de winkel, dus als ik morgen weer niks hoor sta ik dinsdag terug in de winkel tot ik een oplossing heb gekregen.De winkel verantwoordelijke (Ann) heb ik ook alles doorgestuurd maar ze zeiden me gisteren dat deze ook met verlof is. als ik morgen geen oplossing krijg gaan we een advocaat onder de arm nemen. er is genoeg met onze voeten gerammeld en ons geduld is op

J. P.

Naar: IXINA BELGIUM

20/08/2021

ze waren deze week de diepvries komen plaatsen en een afwerkingspaneel komen plaatsen, we lieten aan de plaatser de opbolling in de spatwand zien en deze zei ons dat dit ging blijven terugkomen bij een gasvuur.mijn vrouw mailde direct naar ixina genk en even later kreeg de plaatser telefoon en kreeg hij over zen voeten.Dus nogmaals wil ik een reply van de winkel verantwoordelijke (een zekere Ann).Hopelijk beseffen jullie ook dat de garantie pas begint als de ganse keuken staat, zolang er toestellen ontbreken blijft de begindatum opschuiven, we hebben een keuken besteld en geen halve keuken, ook hebben we alles op voorhand moeten betalen (ook de toestellen die we nog niet hebben) dus zolang de keuken niet af is blijft de garantie opschuiven.

IXINA BELGIUM

Naar: J. P.

21/08/2021

Geachte Heer Pipeleers,Ik schrijf u naar aanleiding van uw contact met onze klantendienst.We hebben kennis genomen van uw opmerkingen i.v.m. de afwerking van uw keuken.Op basis hiervan hebben wij uw winkel ixina Genk opnieuw gelanceerd.Momenteel is uw aanvraag in behandeling door de klantendienst in uw ixina-winkel,die u zoals beloofd, zal contacteren zodra de leverancier de ontbrekende toestellen geleverd zal hebben.Ze volgen uw dossier op de voet en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.Wij danken u alvast voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,BrunoHet ixina Team________________________________Gebruiksvoorwaarden | Privacy SINGLEMESSAGE_END

J. P.

Naar: IXINA BELGIUM

16/09/2021

normaal was vorige week het de tijd dat ze iets lieten weten in verband met de oven, ik snap dat dit nog effe kan duren met de problemen van tegenwoordig. ze zeiden ons dat de blazen in de spatwand door hun leverancier werd gegarandeerd dat dit niet nog opnieuw zou kunnen, ook van de levering en plaatsing hiervan weten we niks. we hoorde van de plaatsers en andere mensen dat dit probleem zou terugkomen met een gasvuur, dus hopen we dat als we dit nogmaals aan de hand hebben met de nieuwe wand een andere oplossing komt op jullie kost.Ook hebben we een keuken besteld en zolang dat de keuken niet compleet is gaat de startdatum van jullie garantie van start als we een volledig keuken hebben...

IXINA BELGIUM

Naar: J. P.

17/09/2021

Beste,Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail van gisteren, waarvoor onze dank.Uw aanvraag heeft als referentie IXBE360012909.De Klantendienst van uw ixina-winkel stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk van dienst te zijn.We danken u alvast voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,CarlosHet ixina Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform