Terug

levertermijn nieuwe oortjes

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

J. E.

Naar: BOSE

20/09/2024

Beste, Begin juli heb ik mijn oortjes onder garantie opgestuurd. Het kon 6 tot 8 weken duren werd er gezegd. Mijn partner had ook problemen met zijn oortjes en had na 1 week zijn nieuwe oortjes, ondertussen wacht ik al 9 weken en krijg ik van de klantendienst de ene na de andere leugen. Eerst moest ik geduld hebben, dan waren er stockproblemen, dan was mijn bestelling plots geblokkeerd om bij een volgend contact te zeggen dat ze niet geblokkeerd was maar ik geduld moest hebben. Nu bij mijn laatste contact werd weer gezegd dat ze het gaan onderzoeken... Ik heb ondertussen genoeg geduld gehad voor een bedrijf en earbuds waarvoor ik 300euro betaald heb verwacht ik een veel betere klantendienst! Ik verwacht binnen de 2 weken mijn oortjes of ik dien een klacht in.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform