Hey David,Eerst en vooral onze excuses voor de laattijdige reactie via Test Aankoop, aangezien dit probleem reeds intern geregeld werd, was dit ticketje even uit ons gezichtsveld verdwenen.Zoals aangegeven via e-mail op 20 oktober was er een enorme stockbreuk en ging deze kachel pas begin december opnieuw beschikbaar zijn. Aangezien er een ongeziene situatie is in de energiemarkt konden wij jou ook geen alternatief aanbieden.Naar aanleiding van deze communicatie werd er in onderling overleg beslist om deze kachel terug te betalen.Hopelijk heb je alsnog ergens een geschikte kachel gevonden.Fathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO België nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-379952-2053594-HD------------------------------------------------------------------------------