Terug

Levertermijn bestelde zetel, arogante klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. H.

Naar: Odrada

11/05/2022

Beste, Ik bestelde een zetel bij Odrada in Balen op 12/01/2022.de lever termijn zou 10 tot 12 weken bedragen. DWZ dat de zetel geleverd zou moeten worden rond 23/3/22-6/4/22. toen deze termijn verlopen was hebben we zelf maar contact opgenomen met Odrada om te vragen wanneer de zetel geleverd zou worden. Plots werd de levertermijn verlengd naar week 20 DWZ rond 18/5/22. nadat ik mijn ongenoegen geuit had dat ik dit heel erg jammer vind dat de communicatie hierover niet eerlijk verloopt houden ze zich schuil achter Corona. Terwijl de verkoper in de winkel toch wel gezegd had dat de levertermijnen redelijk correct gebeuren en dat we een huismerk van Odrada kochten en dat dit toch wel relatief snel geleverd kon worden. omdat de mannelijke collega mijn ongenoegen aanvoelde stelde hij zich best arrogant op en dreigde dan maar dat ik de zetel moest annuleren als het mij niet aanstond...Kort daarna kreeg ik terug telefoon van Odrada dat de zetel waarschijnlijk iets vroeger geleverd kon worden, dat ze de moeite gedaan hadden de fabriekant te contacteren en dat de vermoedelijke leverdatum zou zijn rond week 18. (4/5/22)Weer liet ik mijn ongenoegen hierover horen bij Odrada en gaf ik door dat ik de zetel dan liever zou annuleren. Ja dat kan zeggen ze, maar dit kost je 30% van je aankoop????? 30%? voor iets dat ik niet krijg? omdat jullie misleidende verkoopspraatjes uiten???? daar ga ik niet mee akkoord, maar boh, we hebben weer geen poot om op te staan.Uiteindelijk vorige week weer geen nieuws gehoord van Odrada ivm de zetel, dus weer zelf gebeld. Antwoord was dat de zetel volgende week of de week erna erbij zou zijn. Vandaag 18/5/22 nog steeds niets gehoord van Odrada. Weer bellen we zelf om te horen hoe het zit. Weer word de levering verlengd met 2 weken.Als ik vraag wat Odrada gaat doen om ons als klant tevereden te houden krijg ik het antwoord NIKS. Als ik aangeef dat ik echt wel miscontent ben en een tegenprestatie van hen verwacht wordt ik bijna uitgelachen door de mannelijke collega aan de telefoon. Hierdoor wordt ik ook erg boos, want ik heb geen poot om op te staan en moet het allemaal maar laten gebeuren. Als ik de zetel wil annuleren moet ik 30% aan hen betalen, maar Odrada moet hun afspraken niet nakomen en mogen hun lekker schuilhouden achter Corona en nu zelf de oorlog. Mijn zus heeft een zetel gekocht bij de concurent (het stoeltje) en heeft haar zetel al bijna 2 maanden. Een grote leverancier kan hun termijnen niet nakomen en een familiebedrijf dat dezelfde materialen verkoopt kan dit wel....Ik stel me hier toch wel vragen bij.Mijn vraag is dus wat kan ik hiermee doen en kunnen jullie ons helpen. desnoods de zetel volledig annuleren of een degelijke tegemoetkoming zou toch wel aanvaardbaar zijn.

Berichten (2)

I. H.

Naar: Odrada

16/05/2022

BesteJullie waren snel om te antwoorden via telefoon. Maar onze klacht is nog niet opgelost. Wij verwachten nog steeds een tegemoetkoming voor het lange wachten, niet naleven leveringstermijn, arrogante gedrag van een persoon van jullie klantendienst,..... We kunnen nog even doorgaan.Met vriendelijke groeten

I. H.

Naar: Odrada

27/05/2022

Bestejullie antwoorden niet op de mails die jullie krijgen van ons. Ondertussen is de zetel geleverd maar onze klacht niet opgelost. Graag een schriftelijke reactie van Odrada zodat we tot een overeenkomst kunnen komen. Zoniet gaan we verder met Test-aankoop.met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform