Terug

Levertermijn- beloofd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

I. D.

Naar: Albelli

17/09/2024

Klachtnummer - 10996187 13/09/2024 Op zaterdag 8 september deed ik online een bestelling van 5 ex. fotoboeken, zelfde formaat , 30x30. De bestelling SAL021892979612 bedroeg in totaal 325,29 €. De bestelling werd METEEN online betaald. Via mail werd die bevestigd met verwachte levertermijn (standaard) : woensdag 18/9/2024. De online 'status' bevat de leverdatum 18/9/2024 ( of eerder), zodat een klant normaliter kan verwachten dat 18/9/2024 een MAXIMUMtermijn is. De online status van deze bestelling is echter , en vandaag voor de NEGENDE dag op rij: "MOMENTEEL ZIJN WE JE PRODUCT AAN HET AFDRUKKEN" Dat is dus je reinste onzin, tenzij de printers van ALBELLI op kolen draaien... natte kolen dan nog. Dus begint een mens zich zorgen te maken, of er soms iets mis is. Want als men informatie krijgt die duidelijk niet kan kloppen, is het dat wat gebeurt: men vertrouwt de zaak niet meer helemaal.. Bij navraag bij de klantendienst luidde het antwoord verleden week: "We willen u informeren dat de verwachte levertijd is 19 september dus we hopen dat alles in orde en tot die datum klaar en gestuurd zal zijn" Het zal dus niet 18 september zijn zoals eerst bevestigd, het zal dus zeker ook niet 'eerder' zijn zoals in de online status .. het zal ZEKER al LATER zijn dan bevestigd.. En dan die woordjes ' we HOPEN dus..' Woorden die nog meer doen twijfelen.. Vandaag, 17 september, is Albelli zogezegd nog steeds 'aan het printen', is het fotoboek dus nog steeds niet in 'levering' zodat het er begint op te lijken dat zelfs die 19de niet zal gehaald worden, en de levering misschien niet eens deze week nog zal gebeuren.. Ik zou graag weten hoe de vork ECHT in de steel zit.. Vroeger bestelde ik bij FOTO.com, maar helaas zijn die er niet meer. De kwaliteit daar was even goed als bij Albelli, maar de INFORMATIE die je als klant over de STATUS kreeg, was stukken beter ( printen, lijmen,kaft, controle... in detail) De levertermijnen bij mijn fotoboeken waren toen een PAK beter, maar dus vooral: de online 'status' was BETROUWBAAR en gedetailleerder. Bij Albelli is dat duidelijk niet het geval. Albelli is op dit moment dààrdoor een no-go voor de toekomst.. Ik probeer een volgende keer CEWE uit, of Kruidvat, of Hema.. familieleden bestelden daar reeds en waren tevreden over kwaliteit en over leveringstermijnen. Beloofde termijnen die WEL gehaald werden..

Berichten (2)

I. D.

Naar: Albelli

17/09/2024

Vanavond, 17 september, dus de dag vanaf wanneer ik de levering mocht verwachten ( eindelijk, na anderhalve week) ... krijg ik te lezen: ' Door een grote vraag naar onze producten, ervaren wij momenteel een vertraging in het productieproces. Daardoor zal jouw fotoproduct niet op tijd geleverd kunnen worden. Onze excuses voor het ongemak.' Maar helaas pindakaas WEER geen nieuws over wanneer we dan wel de levering mogen verwachten..

I. D.

Naar: Albelli

18/09/2024

Bij de 'status' van de bestelling wordt gemeld dat een 'grote vraag' naar de producten van Albelli de tijdige levering onmogelijk maakt. Maar hoe lang je WEL nog gaat moeten wachten BLIJFT de vraag. Dus stelde ik de vraag via mail en via Messenger op FB. Daar krijg ik te lezen dat het gaat om een 'technische storing'.. Klanten worden dus BELOGEN door Albelli. Maar nog krijg je GEEN ENKELE INFORMATIE of raming van wanneer je product dan EINDELIJK geleverd kan worden. Na exact 10 dagen zou een 'technische stoornis mogen, néé : MOETEN opgelost zijn EN de klant zou zicht moeten krijgen op de 'nieuwe' levertermijn ... Het antwoord via Messenger: Beste I, bedankt voor de terugkoppeling. Jouw fotoboeken lopen momenteel vertraging wegens een technisch probleem in productie, mijn oprechte excuses hiervoor. Wij doen ons best om het probleem met spoed op te lossen en alle vertraagde bestellingen met hoge prioriteit op de post te kunnen doen. Het spijt me enorm dat ik niet met zekerheid kan zeggen wanneer je jouw bestelling zult ontvangen - wij durven helaas niet een bezorgdatum te garanderen omdat de levertijd, behalve van de productie, ook van de postdienst afhankelijk is. Mijn excuses nogmaals voor het ongemak en bedankt voor jouw begrip en jouw geduld. Ik sta te jouwer beschikking voor alle toekomstige vragen! - Katarina


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform