BesteOp 9 december bestelde ik een diepvriezer die in week 2 van januari geleverd zou worden. Toen werd de termijn verschoven naar week 4 en daarna naar week 8. In deze periode heb ik reeds verschillende mails verstuurdOp 27 januari heb ik gemaild dat ik de bestelling wenste te annuleren en dat ik mijn geld terug wou, zonder gehoor. Op 10 februari een officieel Europees heroepingsformulier gemaild met de reden van annulering en de vraag tot terugbetaling. Zonder gehoor.Op 12 februari zou de mail doorgestuurd worden naar de boekhouding. Op 27 februari geen geld, geen antwoord, nog maar eens gemaild. 27 februari een antwoord dat het in orde zou zijn en dat het manueel nagekeken zou worden en dat ik een mail zou krijgen. 28 februari nogmaals gemaild dat ik geen geld heb ontvangen.Vandaag, 10 maart, opnieuw gemaild dat ik mijn geld terug eis en dat ik anders naar de politie stap én juridische stappen zal ondernemen.Ik heb op 10 februariWeek 4 is gepasseerd, zonder nieuws en zonder dat mijn diepvriezer geleverd is. Deze is betaald en besteld op 9 december. Deze zou in de week van 18 december geleverd worden. Toen is de bestelling omgezet naar de 2de week van januari en daarna opnieuw naar de 4e week van januari. We zijn deze 3 leverdata reeds gepasseerd en ik heb op uw website gekeken en van de +\- 95 diepvriezers die u te koop aanbiedt, zijn er slechts 2 leverbaar en deze voldoen totaal niet aan het toestel dat ik besteld heb. Ik kan dus ook niet overgaan naar de aanschaf van een ander toestel in uw winkel.Bij deze verzoek ik u dan ook vriendelijk om het betaalde bedrag van 747 euro terug te storten zodat ik ergens anders een gewenst toestel kan kopen. Momenteel zit ik al bijna 2 maanden zonder diepvriezer en dit kan zo niet langer doorgaan.Ik kijk met veel aandrang alvast uit naar een positief antwoord.Met vriendelijke groetenMieke Wouters