Terug

Leveringsvoorwaarden niet nagekomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: X²O

05/03/2020

Ik bestelde een nieuwe badkamer bij dit bedrijf.Wij werden in de winkel reeds op de hoogte gebracht dat de goederen slecht tot aan de drempel van het gelijkvloers zou worden gebracht, wij hadden hier dan ook geen probleem mee.Bij levering werd alles zoals eerder bepaald aan onze drempel, sommige stukken zelfs direct binnen, geleverd.Echter het duurste en zwaarste stuk van de bestelling, een granieten douchebak, werd doodleuk op het trottoir langs de straatkant gedeponeerd.Bij vertrek riep de koerier nog vanuit zijn vrachtwagen : “ahja, niet vergeten dat er hier nog een colli staat op het trottoir.”. En weg was hij.Ik contacteerde de klantendienst maar die weigeren het probleem te erkennen, ookal heb ik foto’s genomen om dit te bewijzen. Het antwoord was: “u moet maar voldoende mankracht voorzien”.Uit vrees dat iemand dit zou stelen of vandaliseren hebben we snel een oplossing moeten vinden door bij een nabijgelegen bedrijf een transpallet te lenen. Gelukkig was dit mogelijk, anders weet ik niet hoe we dit hadden kunnen oplossen.

Berichten (3)

X²O

Naar: P. D.

07/03/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (35100) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.----------------------------------------------Cuca - Alexander, 7 mrt. 09:55 CETDag Pieter-Jan,We vinden het zeer jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze service.Het klopt inderdaad dat wij een levering voorzien tot aan de eerste drempel, dit betekent dat de chauffeur alles plaatst op de oprit/voetpad.Ik verwijs je hiervoor graag naar de levervoorwaarde zoals vermeld op je bestelbon.We nemen dit op met ons verkoopsteam in de winkel, het is natuurlijk de bedoeling dat zij je hier attent op maken bij de verkoop.Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.Met vriendelijke groeten,AlexanderHet X ²O Team'‹'‹ ![](s:sanitaryservice.zendesk.com/attachments/token/qGJxhDoI9yIZusCrmugsotk1J/?name=X2Olageresolutie.jpg)'‹ ![](s:sanitaryservice.zendesk.com/attachments/token/ku69LXPStHwZXQRJ71gThH4In/?name=inline-1069052708.png)----------------------------------------------CucaRetail, 7 mrt. 09:44 CET** ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van X ²O.[PMQOD0-7VMQ]

P. D.

Naar: X²O

07/03/2020

Geachte,Wij werden door de (vriendelijke) verkoopsmedewerker in filiaal Oostakker reeds op de hoogte gebracht dat de levering tot de eerste drempel ging zijn. Wij vonden dit zeker geen probleem.Wat voor ons wel een probleem is, is dat alle colli’s effectief op onze oprit of zelf binnen werden geplaatst, behalve de granieten douchebak, die het zwaarste weegt van alle colli’s. De koerier vermeldde dit terloops toen deze terug in zijn vrachtwagen zat en aanstalten maakte om te vertrekken..Nogmaals , over de rest van de levering hebben we absoluut geen klachten. Maar dat net het zwaarste stuk uit gemakzucht langs het trottoir werd geplaatst, kan voor ons echt niet door de beugel.Mvg,Pieter-Jan

X²O

Naar: P. D.

14/03/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (36472) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.----------------------------------------------Cuca - Alexander, 14 mrt. 11:17 CETDag Pieter-Jan,Onze exucses voor het ongemak.Ik vraag dat onze collega's uit de winkel contact met je opnemen om dit verder met je te bespreken.Met vriendelijke groeten,Het X ²O Team----------------------------------------------CucaRetail, 13 mrt. 09:32 CET** ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van X ²O.[09XY9P-O75P]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform