Terug

Leveringsvoorkeuren niet gerespecteerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

U. B.

Naar: bpost

01/12/2023

Beste, Ik had bij het bestellen van mijn pakjes bij de leveringsvoorkeuren aangeduid om mijn pakjes op een veilige plaats (ingang van het appartementsgebouw, welke altijd toegankelijk is en waar de pakjes doorgaans geleverd worden) af te leveren indien ik afwezig zou zijn, maar hier werd geen rekening mee gehouden. Mijn pakjes zijn daarentegen onderweg naar Carrefour market. Ik heb geen auto om de pakjes op te halen en het gaat om 3 grote, zware pakjes. Ik weet nu niet hoe ik de pakjes moet ophalen en vrees ervoor dat de pakjes geretourneerd moeten worden aangezien ik geen andere oplossing heb. Ik ben enorm ontevreden met de service. Als er geen rekening wordt gehouden met de leveringsvoorkeuren moet er ook niet zo een service worden aangeboden. Ik ben erg teleurgesteld en gefrustreerd. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor vinden. Hoogachted

Berichten (2)

bpost

Naar: U. B.

04/12/2023

REF: 1-52003172545Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Loa¯c A.bpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-NW5YHAZ]

U. B.

Naar: bpost

04/12/2023

BesteDit klopt niet. Ik heb de aanpassing gedaan vóór de geplande bezorgronde. Donderdag om 8.06u heb ik de leveringsvoorkeuren aangepast, waarna ik een mail heb gekregen dat de pakjes volgens de nieuwe voorkeuren gingen geleverd worden (aan huis ipv in de locker, en op een veilige plek indien ik er niet zou zijn). Pas vrijdag om 11.47u werden de pakjes geleverd volgens de nieuwe voorkeuren, maar ipv de pakjes beneden in de gang te zetten (open en toegangekijke plaats) werden ze geleverd in Carrefour. Er werd geen rekening gehouden met mijn voorkeur om de pakjes op een veilige toegankelijke plaats te leveren. Mvg, Umran Bozoglu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform