Terug

Leveringsvoorkeur niet nageleefd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. U.

Naar: bpost

24/06/2023

Bestelling geplaatst die geleverd zou worden tussen 08:00 en 14:00.De deurbel is stuk en als nachtwerker slaap ik overdag.Leveringsvoorkeur ingesteld met als veilige locatie achter de poort.De poort is 4,8m breed en volgens de klantendienst heeft de postbode die niet gevonden.Ook stond mijn telefoonnummer in de boodschap vermeld omdat de bel stuk is.De postbode heeft de instructies gewoon genegeerd en een briefje in de bus gestoken.Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, wel de laatste.Ik bestel niets meer dat geleverd wordt via Bpost.Dat staat vast.

Berichten (1)

bpost

Naar: J. U.

26/06/2023

REF 1-49217781960Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-MLYZJBD]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform