Terug

leveringstijd blijft uitstellen

Closed Openbaar

Van Belle Mode

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. F.

Naar: Van Belle Mode

03/12/2025

Beste, ik vraag al geruime tijd duidelijkheid over de leveringstermijn van mijn bestelling. Als ultimatum gaf ik op dat als ik het product op 03/12 niet ontving dat ik de bestelling wenst te laten annuleren en mijn geld terugvroeg. Vandaag zijn we 03/12 om 19:23, nog steeds niets aangekomen. Wel een mail van de klantendienst van Van Belle Mode dat ik nog 5-10 dagen moest wachten en anders opnieuw contact moet opnemen. In mail bevestigd dat ik hier helemaal niet akkoord mee ben en dat ik mijn geld terug eis en de bestelling annuleer. Ik ben onder de indruk dat deze website een oplichter site is na enkele andere reviews te hebben gezien.

Berichten (2)

Van Belle Mode

Naar: S. F.

04/12/2025

Hi Roxanne, Bedankt voor het contact opnemen! Ik help je graag verder. Ik heb je bestelling bekeken en wil je laten weten dat deze al is verwerkt en onderweg is. Helaas kunnen we een bestelling niet meer annuleren of wijzigen zodra deze is verwerkt. Als het pakket echter niet aan je verwachtingen voldoet bij aankomst, kun je altijd een retour starten. Laat het ons weten, en we begeleiden je graag door het retourproces. Dank je wel voor je begrip! klachten@test-aankoop.be wrote: leveringstijd blijft uitstellen ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap)

S. F.

Naar: Van Belle Mode

04/12/2025

Beste, De levering wordt steeds opnieuw uitgesteld. Dit is ronduit schandalig, ik moet mijn bestelling niet meer hebben en eis, ondertussen voor de 3de keer, mijn terugbetaling. Onze afspraak is de volgende, ik betaal voor levering op max 14 dagen en betaal onmiddelijk, niet bij aankomst van het pakket maar onmiddelijk bij bestelling. Ik moet zelf contact opnemen omdat deze blijft uitlopen om dan te horen dat ik nog even geduld moet hebben? Neen, absoluut beneden alle peil. Ik verwacht mijn bestelling terugbetaald te zien en ik ga zeker nog verdere stappen ondernemen.

Bemiddeling door Testaankoop 04 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform