Dag,Wij hebben 2 toestellen besteld en betaald bij Elektro Lommelen op 20 januari 2024 voor €968,00. 3 maanden later hebben wij nog steeds niets ontvangen maar wel een mail gekregen dat de levering wordt uitgesteld en nu wordt verwacht in week 18/19. Wij vinden het niet kunnen dat een bestelling voor het aan huis leveren van huishoudtoestellen meer dan 2 maanden op zich kan laten wachten. Per mail kregen wij na de bestelling 2 berichten. De eerste met een verwachte leveringsmoment in week 14. En nu dus week 17 of 18. Er waren ook geen indicaties tijdens de bestelling op hun website zichbaar met moeilijk leverbaar. Wij gaan er eigenlijk al vanuit dat wij nog enkele mails mogen verwachten met nieuwe uitgestelde leveringsverwachtingen...Op die manier groeit het vermoeden dat een online bedrijf gewoon maar een tussenpersoon (of rol van bank op zich neemt) is die het geld van de bestelling eerst kan incasseren en daar zelf eventueel rendement uit kan halen om op een later moment pas effectief de bestelling te doen naar de fabrikant van het product.Mensen willen geen maanden wachten op een bestelling. Onze klacht is dus dat wij vinden dat dit bedrijf sneller moet handelen. Oplossing is een automatisch terugbetaling na 4 weken of op 30 dagen indien zij niet kunnen bevestigen en weerleggen om het product binnen een tijdspanne van 6 à 7 weken effectief te kunnen leveren.Ombudsdienst consumenten moet op de hoogte gebracht worden. Onze klacht gaat dus vooral om het feit dat consumenten nog beter beschermt worden in het geval van overmacht. De optie voor een kostenloze automatische terugbetaling zou al na 4 weken moeten aangeboden worden per mail en via het aangemaakte account voor online bestellingen.Op de website van Elektro Lommelen zien wij dat in hun voorwaarden pas een kostenloze terugbetaling mogelijk is na 4 maanden. Voor ons persoonlijk betekent dus dat we pas vanaf 20 mei 2024 recht hebben op deze oplossing! Veel te laat dus.