Terug

Leveringstermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: HYUNDAI

22/06/2022

Beste, ik bestelde op 1/9/22 een Ioniq5 met leveringstermijn april 2022 en wacht tevergeefs op mijn auto.Telkens ik contact opneem blijkt de wachttijd langer te worden en nu verneem ik -nog niet uit officiële bron- dat de auto mogelijks niet meer geleverd wordt (éénzijdige contractbreuk).

Berichten (2)

HYUNDAI

Naar: K. D.

22/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

HYUNDAI

Naar: K. D.

23/06/2022

Beste heer Dupont,We willen u alvast bedanken voor uw schrijven dewelke we goed ontvangen hebben.Om de levertermijn van een voertuig te kunnen onderzoeken hadden we graag ook de naam geweten van de garage waar u de bestelling geplaatst heeft.In afwachting u te lezen.staysafe stayhealthyMet klantgerichte groeten, Meilleures salutations, Best regards,Tim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform