Terug

Leveringstermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. L.

Naar: ELECTRO DEPOT

24/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 18/06/2024 kocht ik een Diepvrieskast VALBERG UF NF 247 E X 742C in uw online winkel en betaalde ik 439.94 Euro plus 29 Euro verzendkosten. Op de website word er vermeld dat de levering plaatsvind binnen de 48 uur na bestelling. De goederen werden tot op heden nog niet geleverd. Hierdoor hebben wij zeer veel eten moeten weg gooien. Wij hadden de diepvrieskast besteld op maandag en het lever termijn respecterende zou deze ten laatste woensdag geleverd worden. De voeding waar deze diepvries voor bedoeld was werd op donderdag geleverd. dit kwam mooi uit. Gezien deze diepvries niet zoals afgesproken geleverd werd hebben wij het voedsel moeten weggooien. Meerdere malen naar het betaalde nummer van de klantendienst gebeld voor meer info maar zij konden mij helemaal niet verder helpen tot 24.06.2024 EEN WEEK NA BESTELLING. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade inclusief leverkosten, die op een totaalbedrag van 180 Euro wordt geraamd. Indien ik binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs - Factuur Voedsel - jullie belofte levertermijn - conversatie met datum klantendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform