Terug

leveringstermijn overschreden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. B.

Naar: Cool blue

27/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op zaterdag 18 januari 2025 kocht ik een soundbar LG DS80QY in uw online winkel en betaalde ik €399. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen maandag 20 januari 2025 zou plaatsvinden. De goederen werden echter op maandag 27 januari 2025, een volle 8 dagen later dan overeengekomen, nog steeds niet geleverd. Na telefonische onderhoud op 22, 24 en tweemaal op 25 januari 2025 is er nog steeds geen levering uitgevoerd. Indien ik binnen 10 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform