Terug

Leveringstermijn overschreden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: EMMA Matelas

30/01/2024

Beste Op 2 januari bestelden we een matras bij emma sleep. BIj de opvolging van de bestelling gaf men aan dat onze matras ten laatste 16 januari geleverd zou worden. Echter, 16 januari ging voorbij en er werd geen matras geleverd. Enkele dagen later, rond 18 januari, contacteerde ik Emma sleep per e-mail, en ze melden mij dat ze het intern zouden bespreken en dat we 2 tot 3 werkdagen later feedback zouden krijgen. Nadat ook deze termijn overschreed probeerden we hen meermaals telefonisch te bereiken. Zonder succes want na het keuzemenu werd de lijn telkens onderbroken. Op email antwoorden ze nog wel maar steeds zeer afwijzend en nooit wordt er een leverdatum of meer concrete informatie gegeven. Er wordt enkel gevraagd om geduld te hebben maar ons geduld is stilaan op. Dit heb ik hen ook reeds meegedeeld en gevraagd om een concrete datum te geven, maar dit is telkens zonder resultaat.

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: C. V.

09/02/2024

GDPR: Yes Ticket Number: 12190049 Customer Inquiry: Wimo (delay)   Actions taken: First reply sentWill contact the customer about the case Op Di, 30 Jan om 3:25 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform