Beste, ik bestelde op 26/09 een iPhone 15 128gb pink via de telenet webshop. Ik kreeg van een korting van 100 euro (869 ipv 969 euro) als telenet klant. Voordat ik bestelde, las ik dat ik het toestel ging ontvangen vanaf 22 september. Zodra ik bestelde las ik dat de levering pas zal zijn vanaf 7 november. Een enorme teleurstelling net nadat je het hele bedrag hebt overgemaakt.Het is vandaag 24 november en er is nog geen spoor van de gsm te vinden. Ik heb al tientallenkeren de klantendienst opgebeld en gecontacteerd via zowel Messenger als Whatsapp. Steeds werd me hetzelfde verteld: Er is heel veel vraag naar de gsm en te weinig op stock. Er zou een dossier worden aangemaakt en er zou contact met me worden opgenomen. Ik heb nooit meer van hen gehoord.Nu heb ik wel al vernomen dat heel wat mensen die op een latere datum dan mij bestelden, hun gsm wel al hebben mogen ontvangen. Dus dacht ik om nog een keer een poging te wagen en de klantendienst opnieuw(!) te contacteren. Ik kreeg een dame aan de telefoon die me vertelde dat er iets niet klopt. De status van de bestelling zou op afgesloten staan, maar dit is natuurlijk onmogelijk zolang ik de gsm niet ontvangen heb. Ook zij zou een dossier opmaken en bekijken met de 'achterliggende dienst' wat het probleem is.Met de bovenstaande redenen wens ik graag officieel klacht in te dienen.- leveringsdatum dat gecommuniceerd wordt voor en na de bestelling komt niet overeen en bezie ik uiteindelijk als oneerlijke marketing.- 7 november is al lang verleden tijd.- beloftes van medewerkers dat het in orde gaat komen en ze mij persoonlijk gaan contacteren maar is nooit het geval.- status bestelling is 'afgesloten', maar nog niets ontvangen.Groeten