Terug

Leveringsproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. T.

Naar: bol.com

03/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Bestelling 4104047808 werd beloofd op 1 okt. Op 1 okt. werd in de loop van de dag de levertijd opgeschoven, maar werd niet geleverd. Sorry, vertraging. Belofte 2 okt. Op 2 okt. werd in de loop van de dag de levertijd opgeschoven, maar werd niet geleverd. Sorry, vertraging. Belofte 3 okt. Op 1 okt. werd in de loop van de dag de levertijd opgeschoven, maar werd niet geleverd. Sorry, vertraging. Belofte 4 okt. Ik wens een sterke verbetering van de leveringen. Ofwel wordt laattijdig geleverd, of op foutief adres. Ik zal dit jaar GEEN bestellingen meer doen, daar ik het zat ben. Ik vraag wat jullie gaan doen om de bestellingen betrouwbaar te maken. Het is steeds met PostNL dat het fout loopt. Met vriendelijke groet, Bijlagen: •overzicht beloften


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform