Terug

Leveringsproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: DPD Belgium

05/03/2024

Beste,Mijn pakket zou op 1 maart geleverd worden tussen 13:13 en 14:13 wat niet gebeurde met op 13:21 een e-mailbericht : we hebben je spijtig genoeg gemist. Vermits we wisten van deze levering waren wij op dat ogenblik wel thuis, de bel werkte en we vonden geen melding in de brievenbus. Ik heb dit onmiddellijk gemeld aan de leverancier die het nodige zou doen om het pakje thuis te laten leveren maar zonder resultaat. Hij heeft dpd 2x mijn klacht doorgestuurd. Deze mails zijn in mijn bezit. Ondanks al deze opmerkingen heeft Dpd bevestigd dat dit pakje geleverd werd en dan nog wel in een ver afgelegen pickup parcelshop Maves in een andere gemeente en op 5,18 km van thuis. Dichts bijgelegen (bizou) ligt maar op 2,12 km van thuis. Dpd doet dus op alle manieren hun goesting en de klant moet dit blijkbaar maar slikken. Ik wil zo snel mogelijk een thuislevering van dit pakket want als 77 jarige gebruik ik juist deze mogelijkheid om producten thuis te laten leveren en te vermijden dat ik nog veel moet sleuren met zware pakketten en nog veel met de auto moet rijden.Dit pakket bevat ook een product (aardappelplanter) dat ik enkel nu kan gebruiken.

Berichten (3)

DPD Belgium

Naar: E. V.

05/03/2024

Beste Team Testaankoop,Hartelijk dank voor uw contact met DPD.Allereerst bieden wij onze oprechte excuses aan voor de ongemakkelijke situatie omtrent de levering.Om de klacht effectief te behandelen, willen wij eerst zeker stellen dat het pakketnummer correct is gelinkt aan de juiste klant. Het ontvangen pakketnummer lijkt bestemd voor Frauke Goubert, en niet voor Emiel Van Eyken zoals vermeld.Volgens ons systeem werd het pakket op 01/03/2024 correct afgeleverd aan de klant Frauke Goubert op het opgegeven adres: Frauke Goubert Langestraat 83 1741 WAMBEEK BELGIUMEr is dus geen sprake van een parcel shop delivery, zoals vermeld in de mail. Graag ontvangen wij meer duidelijkheid over de klacht en of er mogelijk een vergissing is in het pakketnummer.In afwachting van uw reactie, wensen wij u een fijne dag toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,MountacirDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

E. V.

Naar: DPD Belgium

05/03/2024

Ik heb me inderdaad vergist met het pakketnummer maar niet met de leverancier.Het gaat over het pakketnummer : 05365107477925 en leverancier : Doemarkt Van Gheluwe

DPD Belgium

Naar: E. V.

06/03/2024

Beste Team Testaankoop,Hartelijk dank voor uw contact met DPD.Het spijt ons ten zeerste te horen dat de levering van uw zending niet naar wens is verlopen. We begrijpen volledig dat het teleurstellend is wanneer een pakket niet zoals verwacht wordt afgeleverd. Het is absoluut niet onze bedoeling om klanten ongemak te bezorgen door pakketten direct naar een parcelshop te sturen in plaats van deze eerst aan huis aan te bieden.Onze chauffeurs zijn altijd verantwoordelijk voor het leveren van pakketten bij de dichtstbijzijnde parcelshop die hen is toegewezen via hun scanner. We willen graag verduidelijken dat de afstand van de parcelshop waar uw pakket werd afgeleverd tot aan uw huis 2,9 km bedraagt, in tegenstelling tot de 5 km zoals vermeld in de eerdere communicatie.Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met onze collega's van het transportteam om ervoor te zorgen dat uw pakket alsnog correct bij u wordt afgeleverd. Zodra we een update hebben ontvangen, zullen we u onmiddellijk informeren over de nieuwe leveringsregeling.Ik hoop dat deze informatie u geruststelt. Mocht u nog verdere vragen hebben of indien ik u ergens anders mee van dienst kan zijn, aarzel dan niet om contact met me op te nemen.DPD wenst u een fijne dag!Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,PatriciaDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform