Beste Team Testaankoop,Hartelijk dank voor uw contact met DPD.Allereerst bieden wij onze oprechte excuses aan voor de ongemakkelijke situatie omtrent de levering.Om de klacht effectief te behandelen, willen wij eerst zeker stellen dat het pakketnummer correct is gelinkt aan de juiste klant. Het ontvangen pakketnummer lijkt bestemd voor Frauke Goubert, en niet voor Emiel Van Eyken zoals vermeld.Volgens ons systeem werd het pakket op 01/03/2024 correct afgeleverd aan de klant Frauke Goubert op het opgegeven adres: Frauke Goubert Langestraat 83 1741 WAMBEEK BELGIUMEr is dus geen sprake van een parcel shop delivery, zoals vermeld in de mail. Graag ontvangen wij meer duidelijkheid over de klacht en of er mogelijk een vergissing is in het pakketnummer.In afwachting van uw reactie, wensen wij u een fijne dag toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,MountacirDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------