Terug

Leveringsproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: FNAC BELGIUM

14/12/2023

Beste, Ik heb onlangs de Smartphone Pack Xiaomi 13T Pro 5G Dual SIM 1 TB 6.67 Zwart + Xiaomi Smartwatch Watch 2 Pro Zilver met Bruine leren band besteld op 27/11/2023 (Black Friday) en kreeg ik in mijn confirmatiemail dat deze zou geleverd worden op 8/12/2023. op het moment van schrijven is het 14/12/2023 en Mijn bestelling staat nog steeds op Bezig Met Voorbereiden.. Facebook Messenger brengt niets up behalve Bestelling annuleren of geduldig wachten.Bellen bracht me enkel Binnen een of twee dagen ontvangt u een mail met meer informatieEen dienst Na verkoop in Antwerpen heeft voor mij een bericht gestuurd naar de webshop dienst om te vragen hoe het zat met de leveringstermijn.Niemand weet wanneer hun leverancier gaat leveren.dat is het eindresultaat met elke weg die je inslaat zodra je informatie probeert te vergaren. Ik blijk niet de enige te zijn met deze kopzorgen.Mensen in mijn vriendenkring hebben dezelfde problemen met FNAC. Deze bestelde een Xiaomi 13T Pro op black friday en ging geleverd worden op 1/12/2023. Helaas heeft hij niets. geen telefoon, geen antwoord. Wel eentje. Dat hij pas volgend jaar geleverd zou worden!Ik zoek niet zozeer een vergoeding of een onmiddellijke terugbetaling. Ik zou gewoon graag mijn levering krijgen waar ik voor betaald heb!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform