Beste,Hieronder vindt u de mail die vandaag verstuurd werd naar de klant Beste heer en mevrouw Debeuf,Via dit schrijven wensen wij graag te reageren op uw aangetekend schrijven dewelke wij ontvingen op 15 maart laatsleden alsook op uw diverse schrijvens via mail/testaankoop.Uiteraard betreuren wij dat de plaatsing van uw terrasoverkapping niet is verlopen zoals gehoopt. Dit is niet de service die u van Winsol had verwacht.Zoals reeds vorig jaar gemeld, zijn er problemen met de toelevering van onze doeken, deze problemen zijn nog steeds niet van de baan, wij ondervinden nog steeds toeleveringsproblemen, vandaar de lange wachttijden.Als het doek dan uiteindelijk geleverd wordt, maar te klein blijkt te zijn, is dat niet alleen frustrerend voor u, maar ook voor de onderaannemer als voor ons allemaal want uiteindelijk is het ons gemeenschappelijk doel om onze klanten gelukkig te maken.Wanneer wij daar om de een of ander reden niet in slagen, zullen wij er alles aan doen om de situatie recht te zetten. Ik kan u verzekeren dat de nodige prioriteit gegeven werd/wordt aan uw dossier. Van zodra we vernamen dat het doek verkeerd gemaakt was, werd er contact genomen met de fabriek om te zien wat er kon gedaan worden om het proces te versnellen.Het zal niet nodig zijn om een ander doek te kiezen, wij zullen de problemen intern oplossen en zullen ervoor zorgen dat het door u bestelde doek, zo snel mogelijk kan geplaatst worden.Momenteel is er nog geen exacte datum, maar de vooropgestelde datum van 14 juni mag u alvast vergeten. Wij zullen het doek veel vroeger kunnen plaatsen.Van zodra wij concrete informatie hebben van onze fabriek, zal u gecontacteerd worden door onze planningsdienst om een datum af te spreken.U krijgt zeker en vast de nodige voorrang in onze planning, daar mag u op rekenen.Persoonlijk volg ik uw dossier van heel dichtbij op, indien u vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan zeker niet om mij te contacteren.Wat betreft uw vraag tot compensatie, zullen wij hier later op terugkomen, onze eerste prioriteit is nu om de plaatsing zo snel mogelijk uit te voeren. De financiele kant van de zaak zullen we op het einde van de rit bespreken.Hopend hiermee van dienst te zijn geweest.Winsol