Terug

LEVERINGSPROBLEMEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: WINSOL

11/03/2022

Beste, op 15/05/2021 bestelden wij een terrasoverkapping, type ZIP bij Winsol. Wij betaalden een serieuze meerprijs tov jullie belangrijkste concurrent omwille van de betere leveringsvoorwaarden. Het doek waar onze voorkeur naar uit ging, was niet voorradig dus kozen we een standaard kleur dat geleverd kon worden in september 2021. Op 17/06/2021 betaalden we een voorschot van € 3009 Op 16/09/2021, na herhaaldelijke telefoons van ons naar de planning, lieten jullie weten dat er problemen waren met het standaard doek en dat dit pas eind november 2021 uit productie kwam. Op 25/11/2021, opnieuw na aandringen van ons, hebben jullie de datum voor levering geplaatst op 17/12/2021. Op 19/02/2022, opnieuw na aandringen van ons, stuurden jullie een tweede factuur van € 5015 en eindelijk een datum om te leveren. Op 07/03/2022 stelde de onderaannemer, toen hij reeds enkele uren bezig was, vast dat het doek te klein was gemaakt.Hij heeft alles terug afgebroken en nu ligt onze veranda vol met onderdelen en profielen van Winsol. Onze terrasmeubelen, die normaal in onze veranda overwinteren, staan nu noodgedwongen in de tuin te verkommeren. Wie zal hiervan de schade betalen als het nog eens stormt ? Op 11/03/2021 lieten jullie weten dat we opnieuw 3 maanden moeten wachten op het juiste doek. 14 juni zal dit worden, volop zomer intussen.Jullie stellen voor om voor een derde keer een ander doek te kiezen. Daarenboven zouden wij zelf de verplaatsing naar Izegem moeten maken hiervoor.De communicatie met jullie planning verloopt chaotisch. Mails worden niet beantwoord en wanneer men belooft om 's anderendaags terug te bellen, gebeurt dit niet.Ik zou jullie willen aanmanen om eindelijk eens prioriteit te geven aan dit dossier. Wij eisen een levering van het, door ons gekozen doek, uiterlijk 1 maand vanaf vandaag. Indien wij alsnog zouden moeten kiezen voor een doek dat niet onze voorkeur geniet, stel ik voor dat jullie zelf asap de verplaatsing maken naar hier met de staalkaarten van materialen en kleuren.Wij eisen ook een serieuze financiële tegemoetkoming van Winsol voor de niet nagekomen afspraken en gekozen materialen.

Berichten (3)

WINSOL

Naar: G. D.

17/03/2022

Beste,Hieronder vindt u de mail die vandaag verstuurd werd naar de klant Beste heer en mevrouw Debeuf,Via dit schrijven wensen wij graag te reageren op uw aangetekend schrijven dewelke wij ontvingen op 15 maart laatsleden alsook op uw diverse schrijvens via mail/testaankoop.Uiteraard betreuren wij dat de plaatsing van uw terrasoverkapping niet is verlopen zoals gehoopt. Dit is niet de service die u van Winsol had verwacht.Zoals reeds vorig jaar gemeld, zijn er problemen met de toelevering van onze doeken, deze problemen zijn nog steeds niet van de baan, wij ondervinden nog steeds toeleveringsproblemen, vandaar de lange wachttijden.Als het doek dan uiteindelijk geleverd wordt, maar te klein blijkt te zijn, is dat niet alleen frustrerend voor u, maar ook voor de onderaannemer als voor ons allemaal want uiteindelijk is het ons gemeenschappelijk doel om onze klanten gelukkig te maken.Wanneer wij daar om de een of ander reden niet in slagen, zullen wij er alles aan doen om de situatie recht te zetten. Ik kan u verzekeren dat de nodige prioriteit gegeven werd/wordt aan uw dossier. Van zodra we vernamen dat het doek verkeerd gemaakt was, werd er contact genomen met de fabriek om te zien wat er kon gedaan worden om het proces te versnellen.Het zal niet nodig zijn om een ander doek te kiezen, wij zullen de problemen intern oplossen en zullen ervoor zorgen dat het door u bestelde doek, zo snel mogelijk kan geplaatst worden.Momenteel is er nog geen exacte datum, maar de vooropgestelde datum van 14 juni mag u alvast vergeten. Wij zullen het doek veel vroeger kunnen plaatsen.Van zodra wij concrete informatie hebben van onze fabriek, zal u gecontacteerd worden door onze planningsdienst om een datum af te spreken.U krijgt zeker en vast de nodige voorrang in onze planning, daar mag u op rekenen.Persoonlijk volg ik uw dossier van heel dichtbij op, indien u vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan zeker niet om mij te contacteren.Wat betreft uw vraag tot compensatie, zullen wij hier later op terugkomen, onze eerste prioriteit is nu om de plaatsing zo snel mogelijk uit te voeren. De financiele kant van de zaak zullen we op het einde van de rit bespreken.Hopend hiermee van dienst te zijn geweest.Winsol

G. D.

Naar: WINSOL

12/04/2022

DATA NOT AVAILABLE

WINSOL

Naar: G. D.

13/04/2022

Beste,Dit is de mail die vandaag naar de heer Debeuf werd verstuurd.Beste heer Debeuf,Ik begrijp dat u het even niet meer ziet zitten, in uw plaats zou ik mij net zo voelen.Maar niet getreurd, Winsol zal het probleem oplossen, daarvan ben ik overtuigd!Jurgen Lebon, de persoon die ook bij u is langs geweest, volgt uw dossier van heel dichtbij op.Momenteel is het nieuwe doek in bestelling, van zodra dit klaar is, zult u door ons gecontacteerd worden om een nieuwe plaatsingsdatum af te spreken.Laat ons zeggen, derde keer goede keer. Wij duimen allemaal mee voor een goede afloop.Hopend hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform