Beste, ik heb een mail met de afspraak dat de levering en plaatsing van eennieuwe keuken plaatsvindt van 05/06 tot 07/06. Deze keuken werd besteld en 100% betaald bij de Keukenbouwer te Ternat.Helaas bleek er bij de levering dat er kasten ontbraken en geen toestellen aanwezig waren.Na contact te hebben gehad met de installateur (ook onderdeel van de keukenbouwer) bleek dat de toestellen meer dan een maand vertraging zouden hebben!! Dit werd opgelost door een ander fornuis voor te stellen (waarvan de Keukenbouwer de meerprijs op zich neemt), maar ook dit toestel is nog steeds niet toegkomen. Opdat dit verhaal nog niet gedaan zou zijn, blijkt dat er een fout in het getekend plan is. Het fornuis was steeds 90cm breed (zowel de originele als de aangepaste), maar de opening op het plan en dus wat er reeds werd geplaatst is amper 77 cm breed. Dus, zelfs als het fornuis zou toekomen, kan het nog niet eens geplaatst worden. Voor deze fout (langs de kant van de Keukenbouwer) hebben we zelfs nog niet eens excuses ontvangen, laat staan een oplossing. Ik weet dat het een lange lijst is, maar hierdoor kunnen wij dus al anderhalve week niet eens meer koken in ons eigen huis. De afspraak was (en dit was tevens ook een vereiste bij de aankoop) dat de keuken in orde zou zijn tegen het moment dat mijn vrouw in bevallingsverlof zou gaan en dat is eind deze week.De huidige oplossing vanuit het bedrijf is * dat ze de kasten (op basis van de effectieve afmetingen) hebben besteld. Dit laat echter een 2 tot 3 weken op zich wachten. * dat ze gaan zorgen dat het fornuis vroeger zal toekomen (maar nog geen duidelijkheid over de aanpassing van de bestaande kasten* dat ze de bestelling van het tablet tegenhouden tot wanneer de correcte kasten zijn geïnstalleerd (dit zal dus nog 3 à 4 weken duren)Bij dit alles is er nooit sprake geweest (van de kant van de leverancier) inzake vergoeding of compensatie, want door het gevolg van deze problemen kunnen wij momenteel al bijna 2 weken geen eten maken! Dit wil zeggen dat wij al 2 weken diepvriesmaaltijden eten of uit eten gaan. Ik denk niet dat dit de beste manier is voor mijn vrouw haar zwangerschap en ook niet voor de algemene gezondheid.Wat kan ik doen in deze situatie, want dit is zeker niet klantvriendelijk en gezond in de huidige situatie? Ik heb herhaaldeijk telefonisch contact van mijn kant uit (zelf nemen ze nooit contact op met ons) om een update te horen van een oplossing, maar deze komt niet tevoorschijn. Ondertussen hebben wij wel alles mooi betaald en in orde gebracht.