Terug

Leveringsproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. D.

Naar: bol.com

21/03/2025

Mijn pakket zou maandag 24 maart geleverd worden met dpd, maar gisteren kreeg ik bericht dat het vandaag geleverd zou worden. Vandaag kreeg ik dan bericht dat mijn levering vertraagd is en dus niet geleverd zou worden vandaag. Mensen blij maken met een dode mus kunnen ze. Ik wil ook aanklagen dat bol.com met dpd heeft verstuurd en niet met Bpost. Dan had ik mijn bestelling wel. Ik wil dus zonder fout mijn geld terug en zonder garantie dat als mijn bestelling toch komt ik hem terug moet bezorgen. Want eerlijkheid moet er zijn. En ik wil in het vervolg zelf kunnen kiezen met wie ik mijn pakketten wil laten leveren.

Berichten (2)

bol.com

Naar: A. D.

21/03/2025

Beste Adriaan, Bedankt voor je bericht. De partner waarbij je de bestelling hebt geplaatst en verantwoordelijk is voor de zending, neemt zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 21 maart 2025 17:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Leveringsproblemen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

A. D.

Naar: bol.com

22/03/2025

Jullie zijn verantwoordelijk en desnoods start ik een klacht tegen jullie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform