Beste,
Ik heb hiervan nog steeds geen antwoord ontvangen.
Klachtnummer - 11894496
19/01/2025
Beste,Ik bestel regelmatig iets online en heb steeds problemen met postnl. Dit is nu de zoveelste keer dat ze niet aanbellen .We zijn steeds thuis (3 volwassenen ) en geven aan dat we niet aanwezig zijn inclusief gisteren. Ik krijg dan een bericht dat ze de bestelling niet konden brengen en dat ik hem zelf moet gaan halen in een afhaalpunt. Kreeg melding via mail dat ze niet konden leveren omdat we neit thuis waren. Briefje zat in brievenbus naast de bel. Woon in elsene en moet hem dan in etterbeek afhalen, ben slecht te been en moet dan 15 min stappen naar het afhaalpunt. Pakje is groot, reden van online bestelling, niet evident. Het feit dat ik online bestel is omdat ik het niet in de winkel kan halen en betaal er nog eens verzendskosten voor om het zelf te gaan halen. Ik ben het beu dat ze niet aanbellen of leveren, daarom deze klacht en een tegemoetkoming.
Mvg,
Identiteitsnummer:
KB34077609