Terug

Leveringsproblemen, geen service

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Ygo interieur

18/09/2025

NOOIT MEER In april 2025 bestelde mijn vriend en ik een eettafel. Bij het bestellen wisten wij dat deze midden juli pas geleverd ging worden. Dat deze pas midden september ging geleverd worden, daar moesten wij meerdere malen zelf achter vragen. Dat de klanten zelf achter de vertraging van hun bestelling moeten vragen is absoluut GEEN service. Wij vroegen ook meteen om een compensatie. Vanaf we een compensatie vroegen, was de tafel toevallig net in de winkel. Toen wij uiteindelijk een e-mail kregen dat de tafel binnen was en ingepland werd voor levering, kregen wij geen verdere info over hoe de laatste betaling moest gebeuren. Bij de levering (die mijn mama in ontvangst moest nemen omdat wij moesten werken) werden wij gewoon voor blok gezet. Nu betalen of we nemen de tafel terug mee. Daar waren wij niet mee gediend. 0,0 communicatie dat dit op moment van levering moest gebeuren en daarbij nog een beetje dreigen ook. Slim zijn ze wel, want op de vraag of we een compensatie kregen, hadden zij uiteraard nog niet geantwoord. Uiteraard laten wij het hier niet bij en zullen ze elke dag een e-mail krijgen en een telefoon voor een tegemoetkoming. Laat ik 1 ding aanraden, koop er nooit iets of ge zijt 3 jaar van uw leven kwijt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform