Terug

leveringsproblematiek en terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

F. S.

Naar: De Belgische Wijnbeurs

08/09/2025

Paketten wijn werden eind juli besteld en betaald maar niet thuis geleverd. Ook Plus lidmaatschap betaald voor gratis levering. PostNL laat tot 5x toe weten dat aan huis gaat geleverd worden. Wanneer het leveringsuur voorbij is sturen ze mail dat niet kon geleverd worden (? alhoewel ik telkens ganse dag ben thuis gebleven) en dat de paketten af te halen zijn bij een postpunt. Zowel de Wijnbeurs als PostNL verwittigd dat ik niet naar een postpunt wil gaan en de paketten thuis geleverd wil hebben. Indien niet dan wou ik de paketten niet meer en wou ik mijn geld terug. Na 6 weken aan het lijntje gehouden beloofde men me de volledige terugbetaling maar helaas nog niets ontvangen.

Berichten (1)

De Belgische Wijnbeurs

Naar: F. S.

08/09/2025

Beste Wijnliefhebber, Bedankt dat je contact opneemt met Wijnbeurs.be Je ontvangt deze automatische ontvangstbevestiging om je te laten weten dat we je bericht goed hebben ontvangen en dat we deze zo snel mogelijk beantwoorden. Je kunt binnen drie tot vijf werkdagen een reactie van ons verwachten. Terwijl je wacht, ben je welkom om een kijkje te nemen in onze veelgestelde vragen op onze website. Je vindt deze hier s:www.wijnbeurs.be/faqs Met vriendelijk groet, Team Wijnbeurs.be Previous-message-reference: 3cc6672bac6745219805c6da021ded36@email.dixa.io September 8, 13::45 GMT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform