Terug

leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. L.

Naar: Het Nieuwsblad

06/10/2025

Beste, Bij deze hebben wij een abonnement lopen op naam van Paolo Labey die op het zelfde adres woont als ikzelf. Het abonnement loopt tot augustus 2026 maar wij willen het opzeggen omdat de leveringen van de weekend krant te wensen over laat. Het abonnement die wij met het nieuwsblad hebben onderschreven is een digitale krant tijdens de weekdagen en een weekendkrant die in het weekend wordt bezorgd aan huis; De klacht kunnen wij als volgt formuleren : De leveringen van de weekendkrant worden meer niet als wel geleverd, als klant moeten wij systematisch bellen elk weekend om te melden dat wij die niet toegekregen hebben wat eigenlijk stoort. Ten eerste daarmee heb je de krant niet en ten tweede je moet dit steeds opnieuw doen terwijl je uiteindelijk betaalt om de volledige service die systematisch niet wordt nageleefd. Het nieuwsblad verlengt dan wel het aantal geleverde kranten met de niet geleverde maar die formule die zij aanbieden is pas toepasbaar als je zelf belt en aangeeft dat een krant niet is aangekomen. De klacht is dus dat wij van deze werkwijze afwillen en dat we daarom het abonnement opzeggen. Als klant betaal je voor een service en die is er niet. Als je na geruime tijd een contactpersoon aan de lijn krijgt dan legt hij u uit dat het nieuwsblad niet kunnen garanderen dat de krant geleverd wordt. Mvg Patrick Labey


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform