Geachte mevrouw/heer,
Op 09/01/2024 kocht ik een AEG inbouwkoffietoestel in uw online winkel en betaalde ik 1.858 € .
op website staat maximum 5 weken levertijd. aankoopdatum was week 2 2024.
we zijn nu 19/06/2024 en in week 25 2024.
na tientallen mails proberen jullie mijn andere toestellen te verkopen en stellen levering alsmaar uit.
jullie zijn telefonisch onbereikbaar en via mail werken jullie met ticketsysteem die pas veel later beantwoord wordt en altijd maar excuses voor levering ...
Deze vertraging heeft mij ernstige schade berokkend.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 1.858 € (terugbetaling toestel ) wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs