Terug

leveringsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. O.

Naar: Elektro Lommelen

19/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 09/01/2024 kocht ik een AEG inbouwkoffietoestel in uw online winkel en betaalde ik 1.858 € . op website staat maximum 5 weken levertijd. aankoopdatum was week 2 2024. we zijn nu 19/06/2024 en in week 25 2024. na tientallen mails proberen jullie mijn andere toestellen te verkopen en stellen levering alsmaar uit. jullie zijn telefonisch onbereikbaar en via mail werken jullie met ticketsysteem die pas veel later beantwoord wordt en altijd maar excuses voor levering ... Deze vertraging heeft mij ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 1.858 € (terugbetaling toestel ) wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform