Terug

Leveringsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. V.

Naar: Dyson

15/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op maandag 8 juli 2024 kocht ik een Dyson V12 Detect Slim in uw online winkel en betaalde ik 414 euro. Ik verwijs naar factuurnummer 6250699476. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen verzonden was. De goederen werden ondertussen (15 juli 2024) nog steeds niet ontvangen. We probeerden reeds contact op te nemen met Dyson zelf en met PostNL, maar worden van het kastje naar de muur gestuurd. Deze modus operandi komt bij het lezen van de online recensies steeds opnieuw terug. Deze vertraging bezorgt ons veel stress, wij wensen simpelweg een terugbetaling van 414 euro. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 414 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Maarten Vansteenkiste


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform