Terug

Leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. T.

Naar: JYSK

02/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16-09-2025 bestelde ik in de winkel van Kessel-Lo een VEMMELEV bedframe 160x200 en betaalde ik ervoor. U deelde mij altoen mee dat het product niet leverbaar was en dat dit op 30-09-2025 terug besteld zou kunnen worden. Er werd mij gezegd dat het bed dan waarschijnlijk binnen 2 weken zou binnenkomen en ten laatste op 17 oktober. Ik werd niet gecontacteerd over eventuele vertraging en wanneer ik zelf belde op 24 oktober naar de winkel Jysk te Kessel-Lo werd mij kortweg verteld dat deze momenteel opnieuw niet leverbaar is en dat deze pas vanaf 13 november ten vroegste opnieuw besteld zou kunnen worden. Altoen werd ik toen naar de klantendienst van Jysk verwezen dewelke ik 30-10-2025 heb gebeld. Zij vertelde me dat ze hier niets aan konden doen en dar ze hiervoor ook geen compensatie konden geven. Gezien het gebrek van communicatie en onverwachte verlenging van wachttijd wens ik compensatie en verduidelijking wanneer ik mijn bestelling in ontvangst zal krijgen. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform