Terug

Leveringsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

T. D.

Naar: Bizbike

03/11/2025

Beste, Ik bestelde op 06/06/2025 een snellader 4A Spirit. Vele malen nam ik contact op, en kreeg ik al antwoord dat deze niet in stock was. Op 24/09 werd ik via mail op de hoogte gebracht dat deze terug op stock kwam op 30/10. We zijn nu 03/11 en ik verneem, nadat ik telefonisch contact opnam, dat deze toch niet in stock is én dat ook de gewone laders momenteel ook niet beschikbaar zijn. Op de site staat de lader nog steeds als leverbaar, dit is consumentenbedrog. Ik heb de fiets nodig om op mijn werk te geraken en ben de laatste weken (mijn lader heeft het helemaal opgegeven) verplicht om me met het openbaar vervoer te verplaatsen. Ik heb dus snel een lader nodig. Dat ik mijn bestelling zou moeten annuleren en dan een nieuwe bestelling moet plaatsen is een omslachtige procedure die mij bovendien geen garantie biedt op een snelle oplossing. Mijn geduld is nu echt op en ik verwacht dat Bizbike mij snel tegemoet komt met een meer klantvriendelijke oplossing.

Berichten (3)

Bizbike

Naar: T. D.

06/11/2025

Pedro (BizBike) 6 nov 2025 09:04 CET Beste Tinneke Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je al geruime tijd wacht op je bestelde snellader en dat de communicatie hierover niet duidelijk is verlopen. We begrijpen dat dit erg vervelend is, zeker omdat je je fiets nodig hebt voor woon-werkverkeer. We nemen je klacht serieus en willen je dan ook zo spoedig mogelijk een passende oplossing aanbieden. Aangezien we jou telefonisch niet konden bereiken, hebben we jou hiertoe een bericht gestuurd. Hopelijk kunnen we jou, in afwachting van de levering van je bestelde snellader, toch uit de nood helpen. Mochten er toch nog bepaalde zaken onduidelijk zijn, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren. Met fiets vriendelijke groeten, Pedro Klachten 3 nov 2025 12:46 CET

Bizbike

Naar: T. D.

07/11/2025

Hi Klachten, We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons: Pedro (BizBike) 6 nov 2025 09:04 CET Beste Tinneke Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je al geruime tijd wacht op je bestelde snellader en dat de communicatie hierover niet duidelijk is verlopen. We begrijpen dat dit erg vervelend is, zeker omdat je je fiets nodig hebt voor woon-werkverkeer. We nemen je klacht serieus en willen je dan ook zo spoedig mogelijk een passende oplossing aanbieden. Aangezien we jou telefonisch niet konden bereiken, hebben we jou hiertoe een bericht gestuurd. Hopelijk kunnen we jou, in afwachting van de levering van je bestelde snellader, toch uit de nood helpen. Mochten er toch nog bepaalde zaken onduidelijk zijn, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren. Met fiets vriendelijke groeten, Pedro Klachten 3 nov 2025 12:46 CET

T. D.

Naar: Bizbike

18/11/2025

Bedankt voor de geboden oplossing. Blij dat ik terug kan fietsen naar het werk!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform