Hi Klachten,
We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:
Pedro (BizBike)
6 nov 2025 09:04 CET
Beste Tinneke
Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring.
Het spijt ons te horen dat je al geruime tijd wacht op je bestelde snellader en dat de communicatie hierover niet duidelijk is verlopen.
We begrijpen dat dit erg vervelend is, zeker omdat je je fiets nodig hebt voor woon-werkverkeer.
We nemen je klacht serieus en willen je dan ook zo spoedig mogelijk een passende oplossing aanbieden.
Aangezien we jou telefonisch niet konden bereiken, hebben we jou hiertoe een bericht gestuurd.
Hopelijk kunnen we jou, in afwachting van de levering van je bestelde snellader, toch uit de nood helpen.
Mochten er toch nog bepaalde zaken onduidelijk zijn, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.
Met fiets vriendelijke groeten,
Pedro
Klachten
3 nov 2025 12:46 CET