Terug

Leveringsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. G.

Naar: KRUIDVAT

20/07/2024

Op 02/07/2024 bestelling geplaatst via webshop. Ophaling voorzien op 06/07/2024. Tot op heden nog altijd niets ontvangen. 3x contact opgenomen via chat met altijd hetzelfde antwoord: “Jammer dat jouw pakket nog niet aangekomen is…en we gaan op onderzoek, dus nog even geduld tot we weten waar jouw pakket is”. Ik ga er van uit dat het pakket na maanden nog niet gevonden is, ik nog altijd moet wachten dan? Ik weet nu al dat het pakket NOOIT zal gevonden worden, dus waarom geen terugbetaling of nieuw pakket opsturen, zodat dit nog niet langer blijft aanslepen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform