Terug

Leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. D.

Naar: bol.com

28/10/2025

Beste, Vrijdag 24 oktober bestelde ik een smartphone op bol.com. Geadverteerd als: vandaag besteld, morge´n in huis. Het pakje werd aangemeld bij bpost maar nooit ontvangen. De klantenservice raadde aan tot dinsdag te wachten en zei dat ze niet kunnen annuleren. Ik benadrukte de dringendheid en dat we niet zomaar verlof kunnen pakken volgens hun agenda. Vandaag is het dinsdag, de track and trace is nog steeds ongewijzigd. Pakje is aangemeld maar nog niet ontvangen. Ik neem terug contact zoals aangeraden. Zegt klantenservice dat ik best nog een dag kan wachten, ook al ziet hij dat de track and trace o´ngewijzigd blijft. Hij zegt dat hij het morgen zal annuleren als het er dan nog steeds niet is, dus kan wel annuleren, maar wil niet. Ik vind het erg misleidend en wordt telkens afgewimpeld dat ik moet wachten terwijl dit niet correct is. Ik wil zo snel mogelijk de telefoon of de annulatie!!

Berichten (2)

bol.com

Naar: L. D.

28/10/2025

Beste Lesley, Dank voor uw bericht. Helaas hebben wij ons aan bepaalde afspraken en procedures te houden rondom problemen met de levering. Er is vandaag met u besproken dat we de kwestie nog tot morgen af moeten wachten en we dan een oplossing kunnen verzorgen. Onze klantenservice heeft een herinnering in het systeem gezet voor morgenochtend om de kwestie, wanneer er nog geen nieuwe updates te zien zijn in de track trace, op te gaan lossen voor u. Ik zal erop toezien dat dit inderdaad in orde gemaakt wordt. Ik moet voor nu nog even vragen om uw geduld. Onze excuses voor het ongemak. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Mike Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 28 oktober 2025 09:15 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Leveringsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

L. D.

Naar: bol.com

28/10/2025

Zeer misleidend. Dan moeten jullie afstappen van de loze beloftes namelijk vandaag besteld, morgen geleverd. Ook ben ik zelf op onderzoek gegaan en is het duidelijk dat de verkoper het laatste jaar geen 1 goede recensie heeft en dus zo maar zijn gang kan gaan via jullie platform. Het probleem is dat er telkens iets anders wordt gezegd, af te wachten tot dinsdag, dan woensdag en dat er nu wordt gedaan alsof ik de ongeduldige ben. Ondertussen staat het geld vast en kan ik geen andere kopen. Ook weet ik 300% dat de smartphone morgen er nog niet is aangezien de track and trace nog altijd onverandert is sinds vrijdag en heb ik hiervoor 2 dagen verlof voor niets moeten nemen terwijl deze nota bene zaterdag er zou zijn. Vind het echt een schande en jullie reactie maar heel simpel. Laatste keer. Jullie horen van mij vanacht om 00u01. Dan is het woensdag en verwacht ik actie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform