Beste, op 27/10 plaatste ik een bestelling bij la redoute dat na 3 tot 5 werkdagen geleverd zou worden. (bestelnr 20252975059939 ) Na enkele dagen werd duidelijk dat het pakketje verloren was gegaan bij B-post. Ik mailde La redoute (na contactname met B-post) en die zouden een onderzoek instellen.
Dat zou ook 3 tot 5 werkdagen duren.
Ondertussen zijn we 3 weken verder en is er van duidelijkheid geen sprake. Volgens de ene contactname met de klantendienst via Chat of mail, is er nog steeds geen antwoord van B-post, volgens de andere wel en dien ik verklaring op te sturen en te ondertekenen (wat ik uiteraard ook meteen deed). De dag nadat ik de verklaring doorstuurde (ik had gehoopt dat dit de laatste stap zou zijn) krijg ik dan weer de vraag van diezelfde klantendienst of ik mijn pakketje ondertussen heb ontvangen.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en heb nog steeds geen enkele bevestiging dat ik mijn geld terug zal krijgen en staat de bestelling in mijn account nog steeds gewoon op "verzonden" .. Mijn begrip en geduld is op en ik wil mijn geld ontvangen. 80 euro is een aanzienlijk bedrag. Ik stuur alle mailverkeer van de afgelopen weken als bijlage bij deze klacht. Jammer genoeg heb ik de chatberichten niet bewaard. Voor een grote speler als La Redoute had ik meer klantgerichtheid verwacht.