Onderwerp: Klacht over niet-geleverde bestelling ondanks melding van levering.
Geachte heer/mevrouw,
Op 17 mei om 10u32 ontving ik via de app van PostNL de melding dat mijn bestelling via Bol.com in mijn brievenbus zou zijn afgeleverd.
Tot mijn grote verbazing is er echter geen pakket ontvangen.
Ik ben die dag de hele dag thuis geweest, en mijn deurbel functioneert naar behoren. Daarnaast staat er op mijn postadres duidelijk vermeld: “Do not deliver to the neighbours”.
Desondanks werd het pakket niet aan mij overhandigd, noch in mijn brievenbus geplaatst.
Ik heb meteen diezelfde dag contact opgenomen met zowel de klantendienst van Bol.com (Tel 00 31 30310 49999 - 17 mei om 11u15 gespreksduur 10min.) als PostNL (Tel 070 21 11 21 - 17 mei 17u36 gespreksduur 5 min.), maar mij werd verteld dat ik vier dagen moest wachten alvorens een klacht in te dienen. Na deze wachttijd meld ik nu formeel dat het pakket nog steeds niet geleverd is. Ik heb bij alle buren nagevraagd, en niemand heeft iets ontvangen.
Ter ondersteuning van mijn klacht voeg ik foto’s en mail copie bestelling bij van:
• Mijn brievenbus, waaruit blijkt dat er niets werd afgeleverd (3 foto’s)
• Een duidelijke nota aan mijn deurbel met instructies (1 foto)
• Screenshot van de Postnl app (3 foto’s)
• Mijn postadres met de vermelding “Do not deliver to the neighbours” (1 foto’s)
• Mailverkeer bestellingnr A0005NDT21 (4 mails)
Dit is helaas niet de eerste keer dat ik een probleem ondervind met de levering van een pakket.
Ik verzoek u daarom dringend om dit geval grondig te onderzoeken, en mij zo spoedig mogelijk een oplossing te bieden – hetzij via terugbetaling, hetzij via een herverzending van het product.
Ik vertrouw erop dat u dit ernstig neemt en dat u maatregelen zult nemen om herhaling te voorkomen.