Terug

Leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

Van Belle Mode

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

V. O.

Naar: Van Belle Mode

08/12/2025

Beste Op 18/11 heb ik een bestelling geplaatst voor 114,29. Sinds 19/11 blijft de status staan op 'informatie ontvangen'. Na onderzoek op google ben ik er op uitgekomen dat deze website oplichting is. Valse producten of zelfs geen levering. Ik heb dan ook al heel veel mails gestuurd en krijg telkens antwoord dat ze niks kunnen doen. Dat ik moet afwachten op de levering en nadien contact kan opnemen voor retour. Het is onmogelijk dat een bestelling zo lang onderweg is dus wil ik ze annuleren en mijn geld terug! Want retour naar China of Azië kost massa's geld. Ik zal da´n ook niet ruste´n vooraleer dit rechtgezet is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform