Terug

Leveringsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. N.

Naar: Elektro Lommelen

02/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 17/05/2024 kocht ik een dampkapfilter Novy 692-060 in uw online winkel en betaalde ik €115. Na enige tijd heb ik gevraagd wanneer ik mijn bestelling zou ontvangen. Er werd mij gemeld dat er problemen waren bij de leverancier. Ik zou ze ontvangen in week 30. Toen heb ik nogmaals contact opgenomen, dan zou het in week 34 zijn maar tot op heden wacht ik nog altijd. Aangezien ik niet verwacht nog iets te zullen ontvangen verzoek ik derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €115 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform