Terug

Leveringsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

H. H.

Naar: KREFEL

04/10/2024

Beste, Na tientallen telefoons en mails, vragen wij 150 euro zodat we de batterij die u maar niet geleverd krijgt, zelf elders kunnen aankopen. We zijn nu meer dan 3 maanden verder! Met vriendelijke groeten Hilde Herrygers en Sofie De Brauwer

Berichten (1)

KREFEL

Naar: H. H.

09/10/2024

Hallo, We hebben je aanvraag goed ontvangen. Het dossier van de klant is reeds opgelost. De klant heeft een nieuwe perfect werkende batterij verkregen via een levering van onze eigen chauffeurs. De klant heeft de betterij gecontroleerd en is akkoord gegaan met de omwisseling. Indien verdere vragen kan je ons steeds contacteren. Met vriendelijke groeten, Bien à vous, Jana Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform