Beste, ik heb op 21 Juni een bestelling geplaatst bij Cool Blue van een Apple Watch ter waarde van 269 Euro. Ik heb bij mijn bestelling aangegeven pas de maandag erop te leveren op 24 Juni. Coll Blue vindt dit blijkbaar niet terug in hun systeem, terwijl in dit wel degelijk heb gedaan, daar ik dat weekend niet thuis was. De Post heeft blijkbaar het pakketje geleverd op zaterdag 22 Juni en op de vensterbank achtergelaten. Ik heb bij het thuiskomen het pakje niet teruggevonden. Het onderzoek is gestart en een foto is doorgestuurd door de post dat ze het pakketje op de vensterbank hebben achtergelaten. Echter op de foto te zien is dit niet op de vesterbank gelegd die is doorgegeven als veilige plek. Daar wij niet thuiswaren was de poort dicht en de veilige plaats is achter de poort. Het pakketje, op de foto te zien, is op de eerste vensterbank achtergelaten aan de straatzijde. Mijn mening is dat als je het pakketje niet kan achterlaten op de veilige plek, neem het dan terug mee en ik haal het dan wel op in het postkantoor. Dit is dus niet gebeurt. Cool Blue zegd dat het pakketje door de post op het juiste veilige plek is afgeleverd en dus verder niets kan doen. Mijn verhaal is dus voor Cool Blue niet belangrijk en niet waar en ik vind dit heel onklantvriendelijk. Het gaat toch wel over een duur product.
Kunnen jullie hier nog iets betekenen?