Terug

Leveringsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

N. V.

Naar: Cool blue

29/07/2024

Beste, ik heb op 21 Juni een bestelling geplaatst bij Cool Blue van een Apple Watch ter waarde van 269 Euro. Ik heb bij mijn bestelling aangegeven pas de maandag erop te leveren op 24 Juni. Coll Blue vindt dit blijkbaar niet terug in hun systeem, terwijl in dit wel degelijk heb gedaan, daar ik dat weekend niet thuis was. De Post heeft blijkbaar het pakketje geleverd op zaterdag 22 Juni en op de vensterbank achtergelaten. Ik heb bij het thuiskomen het pakje niet teruggevonden. Het onderzoek is gestart en een foto is doorgestuurd door de post dat ze het pakketje op de vensterbank hebben achtergelaten. Echter op de foto te zien is dit niet op de vesterbank gelegd die is doorgegeven als veilige plek. Daar wij niet thuiswaren was de poort dicht en de veilige plaats is achter de poort. Het pakketje, op de foto te zien, is op de eerste vensterbank achtergelaten aan de straatzijde. Mijn mening is dat als je het pakketje niet kan achterlaten op de veilige plek, neem het dan terug mee en ik haal het dan wel op in het postkantoor. Dit is dus niet gebeurt. Cool Blue zegd dat het pakketje door de post op het juiste veilige plek is afgeleverd en dus verder niets kan doen. Mijn verhaal is dus voor Cool Blue niet belangrijk en niet waar en ik vind dit heel onklantvriendelijk. Het gaat toch wel over een duur product. Kunnen jullie hier nog iets betekenen?

Berichten (1)

Cool blue

Naar: N. V.

30/07/2024

Hoi,Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik de klant zijn/haar klacht in behandeling.Bestelling81681420Ik heb de gegevens erbij genomen en neem je reactie mee. We gaan hier intern mee verder aan de slag. Wanneer we meer nieuws hebben, koppelen we dit naar je toe.Ik dank je voor je begrip!Met vriendelijke groet,Mei-Lan van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beklantenservice@coolblue.beTel:03 8082700 Over Coolblue Onze webshops Onze winkelsGratis verzending, ook terug.Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis.Echtewinkels. Om langs te komen.Algemene voorwaardenOn July 29, 2024 at 10:30 :AM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform