Terug

Leveringsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. M.

Naar: ZALANDO

11/09/2024

Beste, Ik heb een bestelling geplaatst bij Zalando met de optie achteraf betalen. Tot op heden heb ik dit pakket niet ontvangen. 1 apart pakket heb ik ontvangen en reeds terug gestuurd. Nu heeft Zalando een onderzoek gestart en melden mij dat dit wel het geval was. Ik heb namelijk gevraagd of zij mij meer info kunnen meegeven over een eventuele handtekening bij ontvangst van het pakket dit konden zij mij niet voorleggen. Ik heb dan ook gemeld dat als wij niet thuis zijn dit of wel bij een buur afgezet mag worden of naar een kantoor gebracht moet worden. Mijn buur heeft geen pakket ontvangen en het pakket is niet naar een kantoor gebracht geweest. Ik zit nu met een openstaand bedrag van bijna €900,00 maar geen artikelen hier van heb ontvangen. Kunnen jullie mij bijstaan aub?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform