Terug

Leveringsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. B.

Naar: Elektro Lommelen

01/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 16-05-2024 kocht ik een tv Samsung QE55Q74C en een Fixed TV Wall beugel WM2611 in uw online winkel en betaalde ik 737,99 euro inclusief gratis transport door uw eigen transportdienst. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering na 2 à 4 weken zou plaatsvinden. Na herhaaldelijke navraag en steeds verplaatsen van de leveringsdatum, heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen. Mijn laatste mails werden niet meer beantwoord. Deze vertraging heeft mij ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 737,99 euro wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 16 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform