Terug

Leveringsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. L.

Naar: Lommelen NV

23/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 28/01/2024 kocht ik twee kookplaten PKE645BB2E Bosch (bestelnummer : 309801) in uw online winkel en betaalde ik 488,00 € (refnr: 166516). Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen enkele werkdagen zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog steeds niet geleverd op 23/08/2024. Wij hebben meerdere mails gestuurd en telkens werd ons een nieuwe vertraging medegedeeld, laatste levertermijn midden juni. Ik verzoek derhalve om levering van de goederen of terugbetaling van 488,00 € binnen de 15 dagen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform