Op 5/6 kochten wij - naar aanleiding van een exclusieve aanbieding door Dyson, een Dyson V15S detect Submarine toestel (zie factuur) met gratis dock. Bij levering bleek alleen de gratis dock in de (grote doos) te zitten.
Wij meldden dit probleem enkele dagen nadien (omdat wij ondertussen enkele dagen vakantie namen) en stuurden onmiddellijk de gevraagde foto’s en informatiefiche op (zie bijlage).
Ik had al verschillende keren telefonisch en via mail contact met het supportteam. Telkens wordt mij verzekerd dat ik binnen 4-5 werkdagen uitsluitsel krijg. Laatste bericht dateert van 22/7 en luidt als volgt: "Hallo Wouter,
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Dyson. Wij verontschuldigen ons oprecht voor het veroorzaakte ongemak en stellen uw geduld zeer op prijs. Graag willen wij u erop wijzen dat het door u bestelde onderdeel momenteel niet op voorraad is. U kunt er zeker van zijn dat we de voorraad nauwlettend in de gaten houden en zodra deze beschikbaar komt, wordt deze onmiddellijk naar uw adres verzonden.
Als je vragen hebt, neem dan gerust contact op met Dyson-ondersteuning via e-mail of WhatsApp. We helpen je graag verder.
Vriendelijke groeten en groeten,
Ondersteuning voor eigenaren
Dyson België"
Sindsdien niets meer gezien of gehoord. Ik wil nu officieel klacht indienen. Ik geloof niet dat er geen voorraad meer zou zijn, anders zouden ze geen exclusiviteitscampagne hebben gevoerd. Ik vrees dat men mij niet gelooft en mij aan het lijntje houdt tot ik het zou opgeven.
Ik kocht en betaalde een dure stofzuiger en heb die nog steeds niet ontvangen. Met de hand op het hart kan ik u verzekeren dat die stofzuiger niet in het pakket zat en ik die dus op generlei wijze heb laten verdwijnen.
Als bijlage alle documenten die ik aan Dyson bezorgde. De doos en de dock zijn nog steeds in mijn bezit en houd ik zo tot ik alles geleverd krijg.
Kunnen jullie iets voor mij betekenen?
An Wouters