Terug

leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

I. B.

Naar: Humo

03/10/2025

Beste, wij zijn al jaren klant bij HUMO, doch te laatste 4 weken hebben wij geen HUMO via de post meer gekregen, ik heb daarvoor digitaal een klacht ingediend alsook de laatste 3x ook nog telefonisch contact genomen, doch geen soelaas. Na de laatste telefonische klacht heeft de medewerkster gewoon de telefoon ingehaakt, hierdoor waren wij zo kwaad dat we ons abonnement digitaal hebben opgezegd. Nu blijkt dat we tot 23/02/2027 vastzitten aan een contract met verlaagde prijs. Maar wat nut heeft het dat ze niet leveren. Ze hebben wel op 30/9 de niet geleverde Humo's aangerekend en geind via domiciliering. Ter info : wij zijn reeds meer dan 20 jaar klant bij Humo maar in december 2023 hadden we ook leverproblemen en dan hebben ze ter compensatie ons een goedkoper abonnement gegeven maar wel met een andere klantnummer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform