Geachte mevrouw/heer,
Op 26/11/2024 plaatste ik een bestelling nr: 1480614070 via uw website, kreeg daarvan een bevestiging dat alle artikelen voorradig waren en betaalde ik 609,98 euro plus 79,90 euro verzendkosten.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering op 16 dec 2024 zou plaatsvinden.
Op 16 dec 2024 werden slechts 3 kastdeuren geleverd . Via telefoon probeerde ik contact op te nemen met de klantendienst. Na meer dan 1 uur in wacht heb ik het opgegeven. Vervolgens heb ik geprobeerd via de chat waar ik na 70 minuten eindelijk iemand aan de lijn kreeg die mij wist te vertellen dat de rest zou geleverd worden op 23 dec 24 met Bpost en op 24 dec 2024 met een vrachtwagen.
Op 23 en 24 dec volgde een levering maar nog niet volledig. Plots zou er nog een extra levering zijn, datum onbekend.
Een mail aan de klantendienst op 17 dec 2024 was zelfs geen antwoord waard.
Dat het geld onmiddellijk van onze rekening werd gehaald maakt het nog pijnlijker.
Deze handelswijze heeft enerzijds ons vertrouwen in Ikea ernstig geschaad en anderzijds onze zenuwen op de proef gesteld.
Mijn vragen:
1. Een zo snel mogelijke levering van de nog ontbrekende onderdelen.
2. Een tegemoetkoming voor deze handelswijze waar telkens een leveringsdatum afgesproken wordt en nadien blijkt dat er onvolledige leveringen zijn.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs