Terug

Leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: DPD Belgium

05/12/2025

Beste, Vraag mij af waarom het pakket niet geleverd werd op het afgesproken uur en ik zie via de Tracking details dat het voor het uur van levering reeds terug in het depot beland is met als reden dat wij niet thuis zouden zijn, zie detailstuk van jullie tracking; 03.12.2025 , 12:58 Sint-Niklaas, BE We houden je pakket vast 02.12.2025 , 19:30 Sint-Niklaas, BE As you weren't there for delivery, we couldn't deliver your parcel and had to return it to the depot 02.12.2025 , 18:37 Sint-Niklaas, BE Je pakket is binnengekomen in ons bezorgnetwerk 02.12.2025 , 07:01 Wij informeerden je via e-mail dat je pakket zal worden bezorgd op dinsdag 2 december 2025 tussen 19:00 en 20:00 02.12.2025 , 07:01 Sint-Niklaas, BE Je pakket is onderweg Dus jullie zouden leveren op 2/12 tussen 19:00 en 20:00 u en geven zelf aan dat om 18:37 op 2/12 het pakket terug binnen is in jullie bezorgcentrum. Zou graag weten wat de reden hiervan is en wanneer ik eindelijk mijn pakket kan ontvangen. Er is duidelijk doorgegeven dat men kan leveren op een veilige plaats, waar men tot hier toe geen gebruik heeft van gemaakt. Met vriendelijke groet, Benny Vercauteren

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: B. V.

05/12/2025

Beste Mr. Vercauteren, Bednkt voor het contacteren van DPD. Het pakket stond inderdaad in levering eerst op 02/12 en levering voorzien tussen 19.00 en 20.00 uur, dit is wel erg laat en blijkbaar heeft de chauffeur zijn ronde niet helemaal kunnen afronden, onze excuses hiervoor. De scan dat u als afwezig meld is dus niet correct. Het pakket staat nu vast in het depot met melding dat er schade is aan het pakket. Er werd nog geen schaderapport opgemaakt. Ik zie dat er ook al een dossier werd opgestart via de afzender. Deze zal u verder op de hoogte houden van het resultaat. Ik wens u een fijne namiddag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform