Geachte mevrouw/heer,
Op 22/05/2025 kocht ik een Dyson Cool AM07 in uw online winkel en betaalde ik 299 €.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering verzonden was op 22/05/2025. Hierbij gaven jullie mij in diezelfde mail een track & trace nummer door van koerier PostNL. Het bestelde en betaalde product werd echter tot op heden 09/06/25 nog steeds niet geleverd aan PostNL en dus ook niet verzonden naar mij. Na herhaalde whatsapp berichten en veelvuldige telefoongesprekken met Dyson heb ik nog steeds geen antwoord op waar mijn levering zich bevindt en wanneer dit echt wordt verzonden.
Deze vertraging heeft mij als zelfstandige zaakvoerder ernstige schade en stress berokkend.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 349 euro wordt geraamd (299 euro product + 50 euro schadevergoeding).
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs