Terug

leveringsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. F.

Naar: DPD Belgium

23/07/2024

Op 15/7 heb ik een bestelling geplaatst bij webshop De Bolster. Diezelfde dag kreeg ik een mail van DPD dat het pakket (05308818429821) de volgende werkdag zou worden geleverd op mijn werk te Sint-Truiden. De ochtend nadien kreeg ik een nieuwe mail van DPD dat het pakje zou geleverd worden tussen 9u14 en 10u14. Dit is niet gebeurd. 's Avonds zei de track en trace dat het 'in uitlevering' was. Ik wist niet wat dat betekende en ging ervan uit dat het de dag nadien wel geleverd zou worden. Op vrijdag 19/7 was het pakket nog steeds niet geleverd en stond het nog steeds 'in uitlevering'. Ik ben dan gaan zoeken op de site naar informatie en na heel veel zoeken, heb ik gevonden dat DPD beweerde dat het bedrijf gesloten was op het levermoment (wat niet klopt). En dan hebben ze het in hun depot gezet en er niets mee gedaan. Geen nieuwe aanbiedpogingen, geen contact met mij over leveringsprobleem. Ik heb via de chatrobot een oplossing proberen te vinden maar dat liep nergens op uit. Daarna heb ik het leveradres aangepast. Ik heb het op mijn naam, thuis laten leveren, met toestemming om het aan de voordeur achter te laten. Ik kreeg een bevestiging dat dit gelukt is en de track en trace gaf ook aan dat het op op 22/7 thuis ging worden geleverd. Toen ik 's avonds thuis kwam, was er geen pakje. De track en trace zei dat het onderweg was en gisteren, maandag ging geleverd worden. Deze ochtend heb ik terug de track en trace opengedaan en nu staat het weer 'in uitlevering'. Ik heb dan deze morgen de klantendienst gebeld (duur 070-nummer). Het enige wat ze daar kunnen zeggen is dat mijn pakje zeker niet vandaag zal worden geleverd.

Berichten (3)

DPD Belgium

Naar: S. F.

24/07/2024

Beste Stefan,Bedankt voor het contacteren van DPD via Testaankoop.Het spijt me dat de levering van uw pakket niet naar wens verloopt.Ik stuur uw klacht door naar het leverdepot en meld dat het bedrijf helemaal niet gesloten is en dat ook uw aanvraag voor levering op uw thuis adres niet werd nageleefd.Ik vraag levering aan bij u thuis zo snel mogelijk, dit zal wel warschijnlijk pas voor morgen zijn.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Ik wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

S. F.

Naar: DPD Belgium

25/07/2024

Nathalie, Bedankt voor de respons. Kunt u me zeggen wanneer het pakket eindelijk geleverd zal worden want de inhoud is van belang voor de gezondheid van mijn hond? Mvg, Stefan

DPD Belgium

Naar: S. F.

26/07/2024

Dag Stefan,Correct pakket nummer is05308818429821Het pakket kwam vandaag aan in het depot van Lummen voor levering op het gevraagd adres wat u doorgaf op 19/07, vreemd dat dit nu pas werd opgevolgd. Ms. Sarah VanlievendaelRasopveld 263293 KAGGEVINNEBelgiumsarahggv@hotmail.com+320497633798Dit is dus normaal voor vandaag voorzien.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Ik wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform