Geachte mevrouw/heer,
Op 24/03/2024 kocht ik een Droogkast van het merk BEKO: B5T68247T in uw online winkel en betaalde ik €747 plus €20 verzendkosten. (totaal €767) Dit is een deel betaald met de waardebon van 2022 en een deel betaald op 02/04/2024. (zie bijlage)
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering in week 20 van 2024 (13/05/2024) zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog steeds niet geleverd. Er werd mij gezegd dat het week 24 zou zijn. (22/08/2024) De termijn wordt telkens maar opgeschoven zonder dat ze iets laten weten. Enkel als ik hier zelf om vraag, krijg ik meer info.
Ik had graag het volledige bedrag teruggekregen en niet als waardebon. (zoals voorheen in 2022)
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Kenneth Maes.
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs