Terug

Leveringsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

W. V.

Naar: Elektro Lommelen

03/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24/03/2024 kocht ik een Droogkast van het merk BEKO: B5T68247T in uw online winkel en betaalde ik €747 plus €20 verzendkosten. (totaal €767) Dit is een deel betaald met de waardebon van 2022 en een deel betaald op 02/04/2024. (zie bijlage) Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering in week 20 van 2024 (13/05/2024) zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog steeds niet geleverd. Er werd mij gezegd dat het week 24 zou zijn. (22/08/2024) De termijn wordt telkens maar opgeschoven zonder dat ze iets laten weten. Enkel als ik hier zelf om vraag, krijg ik meer info. Ik had graag het volledige bedrag teruggekregen en niet als waardebon. (zoals voorheen in 2022) Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Kenneth Maes. Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

W. V.

Naar: Elektro Lommelen

03/08/2024

Hierbij nog eens de vermelding van de exacte leveringsdata die ons zijn beloofd. week 20 - week 24 - week 30

Bemiddeling door Testaankoop 18 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform