Terug

Leveringsprobleem pakjesautomaat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: bpost

04/09/2024

Ik bestele een pakje dat geleverd werd in de pakjesautomaat op 24juli. Op dat moment kregen we de deur van het automaat niet open, waarop een procedure werd ingesteld om het pakje te laten overbrengen naar een postpunt. Vandaag zijn we 4 september, 10 telefoons met bpost verder en het pakje ligt nog steeds in de pakjesautomaat. Ik heb als ontvanger bij bpost weinig gehoor, de verzender heeft ook al verschillende telefoons gepleegd ivm het pakje, maar iedereen wijst naar elkaar wie dat pakje eruit moet halen.

Berichten (2)

bpost

Naar: S. N.

04/09/2024

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.Afzender Belle Amour heeft ook een klacht ingediend , dit dossier is nog steeds in behandeling .We raden u aan om de afzender te contacteren om info te vragen.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-PZGQI9L]De : klachten@test-aankoop.beEnvoyé : 04/09/2024 09:30:19A : info_cse@bpost.beObjet : Leveringsprobleem pakjesautomaat

S. N.

Naar: bpost

04/09/2024

Beste, Dit vind ik geen duidelijk antwoord. Ik wacht al meer dan 40dagen op mijn pakje. Na een 10-tal telefoons van zowel mij als de afzender, Belle Amour blijft iedereen zich schuilen achter 'we kunnen niet meer doen, dit zijn de procedures'. Misschien moet iedereen zich eens afvragen of er dan niets scheelt aan de procedures? Want ik wil wel mijn pakje waarvoor ik betaald heb en die correct werd opgestuurd door Belle Amour, maar niet correct afgehandeld door Bpost. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform